Skogene i Ny-England

..dit reiser jeg nå.

Jeg skal bo dels som nomade i New Hampshire og Vermont, US, fram til 15. juni – sammen med 13 andre unge folk, og diverse eldre folk som har mye å lære oss. Jeg blir ikke så lett tilgjengelig, men sneglepost går det veldig gjerne an å sende til meg!

Adressen er:

Mathilde ………. ……

NH-Vermont Semester 2011
C/O Kroka Expeditions
767 Forest Road
Marlow, NH 03456
USA

Det kommer også til å være en blogg hvor du kan følge med på hva som foregår (jeg skal gjøre mitt beste i en travel hverdag for å skrive brev selv, men ikke forvent deg for mye;)

Info om hva dette faktisk fins her:
http://kroka.org/semester/semester.shtml

Og bloggen er her: http://krokavermontsemester2011.blogspot.com/

Godt nyttår!

Leave a Reply

